Friday, September 01, 2006

AraBa mI, SeVgili Mi?

Soğuk, ama çok soğuk. Sıcacık bir evden çıkıp, içinde katillerin yada sapıkların olduğunu düşündüğüm birçok arabanın yanından geçiyorum, ama hepsi boş...Hiç bir ifade de yok şekillerinde...Zaten ara sıra arabalara kişilikler yuklerım. Bazısı kızgın bazısı sirin bazısı da babama benzer genelde. Ama her seferinde farklı kişilikler bulmam onlara. Kendiliginden eski karakterler yer değisitirir aralarında. Bu kişilikler onları ifadeli yapar. Ama bu seferkiler ifadesiz, garip. Belkide hareketsiz olmaları kişiliksiz yapıyor onları yada kişiliklerini bagajlarında biyerde saklıyorlar...Hergun hareket etmek için bekliyorlar ki sakladıkları curumesin bagajda. Ben genelde hareket ettirmeye calısıyorum benimkini. Bazen cok usengec ve konfor duskunu oluyorum ki yurumuyorum. Boyle zamanlarda bagajım hep bos. Ama genede onu da oglesine sogukta bırakıp dolandıgım oluyor ve geri geldiğimde donmus, yazık... Yazık ki donmus cunku o usuyunce bende usuyorum. Isıtmaya calısıyorum ama caba gostermıyorum ,oylece oturuyorum. Neyse ki kahrımı cekıyor ve kendiliginden ısınıyor ve benı de ısıtıyor. Ona gusel sozler soyluyorum ,iltifat ediyorum boylece her istedigimi yaptırıyorum. Bazen ama isyan ediyor . “Boole olmaz” diyor “git baskasını bul.” “Ben kölenmıyım” diyor. Bosver desin yahu. O nasılsa bana kusmez. Biliyorum kusmez... Cunku rahatını bozup gecenın bi yarısı bi yerden bi yere goturuyorum onu ,getirip daha az guvenli bi yere bırakıyorum bi tek yakınma yok. Temızlemıyorum ,bakmıyorum gene cıtı cıkmıyor. Ozen gostermıyorum gene banamısın demıyor. Tıpkı vucudum gibi. Ama sunun o kadar farkındayım ki ; bir gun gelecek ve dunyanın hıtlerden intikamını aldıgı gibi alacak intikamını. Oyle bombok kalacam ortada. Ona ihtiyactan degil. Sadece hayatımdaki yerinin buyuk olmasından dolayı. Tıpkı eski sevgililerim gibi bırakıp gidecek beni ama ben gene baska bi sevgili bulacagım kendime... Sogukta bırakıp , aglatıp , guven duygusu vermıyecegım ve ozen gostermeden ısıtmasını bekliycem beni. Ta ki ,evet ta ki beni bi ucurumdan asagı atana,bi kopru ayagına vurana, yada baska bir bakıma muhtac sevgiliyle burunlarını toslayana kadar. Onu da cok onemsemiyorum. Zaten olu bi adam için cok buyuk dertler bunlar. En iyisi bosvermek sevgiliyi. Arabam yetiyor gibi. O da bir yere kadar.

No comments: