Friday, September 08, 2006

Sigara?!

Hic kafasi kel, ayaginda turuncu sandaletiyle kumsalda yuruyen hemencecik beyaz t-shirt'unu cıkarabileme kapasitesi olan dumduz hatlarıyla ilgi sahibi ve cekim noktasi olan birilerini gordunuz mu? ben gordum..

arkadas toplantısı sonrası uc adet minderi birlestirmis ve ustune devrilmis, usengeclikten ustune battaniye, pike veya yorgan almamıs, yorgun bir suluet yerde yatan... pencereden ısı ve ısık girmekte gozune dogru.. uzerinde turlu muhabbetler edilmis, bazen ciddi bazen sevimli konusmalar yasanmis balkonun kırık ve asagiya dogru sarkan kapısı ardina kadar acik...sesler yarım agizla yankilanmkata oturma gruplarının ustunde..

usudum, cok usudum, titriyerek gozlerime hakim olamıyorum..

caliyor..O ariyor..kim O acaba..herkesin bir O'su yok mu..Oturusu, Oflaması, Oluşu, O'su...O ariyor...Konusamadim O'nunla..sebebi onemli degil..Ne farkeder, bahane uydurmak kolay, duygular ise gercek. Ne desem inanmayacak O..inanci gitmis..Guvenle birlikte.. diger inanclar ve guvenlerle nerdeler acaba.. Yoksa bir arkadas toplanmasındalar mı..baklonda yapılan..O yok ama, O nerde?

O aslında turuncu terlikli beyaz şortlu..kafasi duman..ates kirmizisi..bitiyor..eriyor ve ben daha cabuk erimesi icin cekiyorum bir nefes..daha hızlı bitiyor beyaz sortlu..turuncu terlik kalan, onu da diger terlikler gibi sondurdum tablaya..

sonu gusel ama son nefes gusel...soona sondur tablaya..

O son buluyor, yeni O'lar sirada...

Ama bagimlisisin Onlarin...Onlarcasina..

bir nefes cek, titreyerek..

O bitti...

No comments: