Sunday, October 09, 2011

sosisli

Sosisli satan bir yerde bu kadar uzun kuyruk gorulmemisti. Sirayi bozanlar sosisli ciddiyeti ile muntazam bir sekilde kuyruga itiat ediyorlardi. Ortamin gerilmesi ise an meselesi idi. Huzursuzluk yerine sosundan yoksun sosisli isteyen guruh araya kaynayan bir kadina topluca ama bircok agizdan kanon halini alarak sozlu saldirida bulundu. Kadin haketmisti. Kendi kendine bu kadar da azarlanacak birsey yapmadigini anlatmak istercesine yanindaki diger kadina bakti. Kadin kadina kalmislardi. Birkac kisinin aklinda fantaziler urettirse de bu anlik durum, sosisliye olan odak cok yogundu.

Arkamdaki egildi ve kisik sesle " kanserden daha tehlikeli, daha kotu" dedi.. Once sosisli zannettim imayi. evet bir sacmalik vardi bu sosislerde, kesin bagimlilik yaratiyor diye dusunmeden edemedim. Kanserden daha tehlikeli olma ihtimali belirdi kafam da. Ta ki "kadinlar, kanserden daha tehlikeli" fisiltisini duyana kadar. Daha dikkatli baktim yuzune hemcinsimin.

5 dakika sonra gordum kendisini uzaktaki masada... 3 kadinla beraber sosisli yiyordu.. Goz goze geldik.

Basimla acil sifalar kardes sana isareti yaptim. Kucuk acili bir sekilde yana yatan kafa, yukari kalkan cift kas ve asagiya dogru bukulen dudakla..

hardal dokulmustu sakalima. Sildim.

sosisli kuyrugu daha da uzundu son baktigimda...

senelik tavafimi yapmanin huzuru ile sigarami yaktim..sorun yok..
hepimiz nasilsa bir sekilde kanser olacagiz...

No comments: